(補發完整版)威少最新專訪 滿滿都是愛——杜蘭特是我見過最好的人

原標題:(補發完整版)威少最新專訪 滿滿都是愛——杜蘭特是我見過最好的人



威少:杜蘭特是個訓練比我更努力的人

Kevin Durant

凱文杜蘭特

How do you think all the rumor innuendo came about in the first place

你是怎麼看待外界盛傳的流言和暗諷

About you guy's relationship like the inability to co-exist. I have no idea , i have no idea , I mean

他們說你和杜蘭特不能共存。我不知道,我不知道,我覺得

I don’t know ,I mean ,I really don’t know

我不知道,我真的不知道

I don’t have an answer for you for that one,I don’t know where it came from

對此我沒有答案,我不知道這些話從哪來的

But what I do know is that it just brings us closer

但我知道台中坐月子中心價格表的是,這些話讓我們更緊密。

What do you think of him

你覺得他怎麼樣

Oh man ,he is probably one of the nicest and the most unselfish guys I met

哦,他可能是我見過的最好,最無私的人之一

He is always a guy willing to give up anything he has to help myself ,to help his teammates out

他總是願意付出一切去幫助我和其他隊友

He is obviously one of the best players in the world

顯然他也是世界上最優秀的球員之一

But i think as a person, you know he is a, that would really makes him more likable

但是他的人格讓他更受歡迎

Makes me, you know , like him even more

也讓我更加喜歡他

What do you think makes KD so talented

你覺得是什麼讓杜蘭特如此出色

Oha....,a lot of different things

包括很多不同的事情

Obiously, he is, you know he is 6’10

顯然大傢都知道他有6尺10寸

He is able to do whatever he want at any time

在場上的任何位置他都能隨心所欲的表演

But i think his work ethic

但我覺得最重要的是他對待訓練的態度

I think he works probably harder than any one i seen other than

我覺得他訓練的比我見過的任何人都刻苦

probably myself

可能比我自己都刻苦

But he even works harder than me

是的,他甚至比我更刻苦

He comes in everyday

他每天都會訓練

Raelly?You think he works harder than you

真的?你覺得他比你訓練刻苦?

He works these times where i don’t work out

很多次他在訓練我不在

Sometime i take a....

有時我不會訓練

over the past few years i would say cause of my knee,I ve been taking some rest

過去幾年因為膝傷我休息過一段時間

He works out before practice, after practice

她在訓練開始前和結束後都會加練

Sometimes he comes in latter

有時候他會一點參加我們的訓練

We get shots up, And I know he put work in,and it shows

他會做一些額外的投籃來提高他的比賽

You know I just see it every day, every single day , he does the samething

我每天都能看到他刻苦訓練,日復一日

Doesn’t stop regardless

不管遇到什麼情況,他從不停止



If he want mvp regardless we have 69 before,50 ,regardless wherever it is ,he comes in Consistent work ethic

不管我們去哪比賽,前一天比賽幾點結束,他都會堅持訓練

How do you think you each, why do you think you each compliment each other so well

你覺得你們之間是如何互相促進提高的

I think because we are two different people,it kind of

我覺得因為我們是兩種不同類型的人

brings us together

這能讓我們很好地合作

Kevin is a real quiet, kind of silent killer

KD是個安靜的人,冷血殺手

And i'm the one thats out there screaming,

而我負責在場上大喊大叫鼓舞士氣

You aren’t the quiet one?

你不是哪個安靜的人?

No Kevin is the quiet one.

不,杜蘭特是那個安靜的人

I am not the quiet one when it comes to basketball

在球場上我可不是那個安靜的人

I am the one kind of is out there ,screaming ,very emotional where my emotion on my sleeve台中產後護理之家 ,everybody kind of, you know see it, when something is happening

在場上我的情緒非常豐富,並通過我的激情去感染隊友

I think its ,that’s for the best for both of us

我覺得這對我們倆都是最好的

Cause it kind of helps us ,brings us together,

因為這能讓我們更團結的打球

KD has laughingly said you scream at him台中產後之家介紹 all the time

之前KD開玩笑說你總是吼他

You guys台中月子中心評價 disagree a lot

你們經常意見不合

But you know he implied you know ,that’s really positively impacted your relationship

不過他也提到瞭這件事情對你們產生瞭積極的影響是的

and made for a stronger partnership ,for sure What do you think that is

讓你們更加團結,正是這樣

What do you think that is

你覺得是為什麼呢

Because i'd say we are like brothers

因為台中產後護理中心推薦我倆就像兄弟一樣

We ‘ve been with each other for a long time now

我們在一起很長時間瞭

We are at the age now where he can tell me something

現在他可以給我一些建議



學習部分

● Doesn’t stopregardless.

不管遇到什麼情況,他從不停止。

regardless(不管;不顧一切地)

● I am the one kind of is out there , screaming ,very emotional where my emotion on my sleeve,everybody kind of, you know see it, when something is happening

在場上我的情緒非常豐富,並通過我的激情去感染隊友。

on my sleeve (在我的袖子)這裡指--在場上





本期雙語小編們:

翻譯:Suger 校對:Enba

字幕:Victor:編輯:Victor



歡迎大傢關註我們

微信號:NBA英文堂

喜歡就打賞點吧~



人贊賞返回搜狐,查看更多

責任編輯:

聲明:本文由入駐搜狐號的作者撰寫,除搜狐官方賬號外,觀點僅代表作者本人,不代表搜狐立場。

閱讀 ()

台灣電動床工廠 電動床

台灣電動床工廠 電動床

AUGI SPORTS|重機車靴|重機車靴推薦|重機專用車靴|重機防摔鞋|重機防摔鞋推薦|重機防摔鞋

AUGI SPORTS|augisports|racing boots|urban boots|motorcycle boots

arrow
arrow

    fzp32ep45 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()